Мрежа подршке инклузивном образовању основана је 2010. године, са циљем да кроз повезивање различитих стручњака и актера образовања омогући размену и ширење добре инклузивне праксе у свим образовним установама у Србији. Ова Мрежа обухвата више од 100 стручњака који су се доказали у раду са осетљивим групама деце и њиховом укључивању у редовно образовање као и обезбеђивању напредовања у учењу и осамостаљивању у заједници.
У Пчињском округу се неколико школа издвојило по резултатима у спровођењу инклузивног образовања. Основна школа “Вук Караџић” у Стублу је једна од њих и представља пример добре праксе. То је био разлог што су одабрани да буду домаћини регионалног састанка Мреже подршке инклузивном образовању.
У свим регионима у Србији предвиђено је одржавање трибина о вршњачкој и родитељској подршци, кроз примере добре праксе, презентација и анализа досадашњих локалних акција, размена иновативне праксе и предлози за нове модел школе.
Инклузија
До дан данас Дејан, Милена, Весна и многи други нису нашли за сходно да нам објасне како је то радити са децом која за време часа врше малу и велику нужду у учионици, која за време часа дирају другу децу, која за време часа вриште и испустају неартикулисане гласове, која у руци не могу да држе оловку јер могу да се повреде, једном речију деца са вишеструким проблемима у развоју. Тачно је да мистарство такву децу не види у редовним школама што потврђују сви семинари, предавања, трибине али чињеница је да таква деца постоје у редовним школама. Таквој деци није од помоћи што их родитељи доводе у редовну школу, јер учитељи и наставници који нису школовани за рад са таквом децом не могу никако да им помогну. Таквој деци је потребан дефектолог и стручни тим људи који су школовани за то. Потенцирање инклузије где се говори само за децу која имају малих потешкоћа у развоју, и узимање огромних пара преко разних пројеката - удружења намештених од стране локалне самоуправе је велика срамота и понижење за све родитеље који имају децу са вишеструким проблемима у развоју.