Ултралевичарска плаћеничка организација Маркс 21 је пре неколико дана издала срамно саопштење поводом наших текстова о Александру Матковићу и Срђану Атанасовском. Присмотра је детаљно раскринкала дотичне чланове комунистичког лобија у Србији, што је провоцирало ову организацију да нам јавно запрети и покуша да дискредитује наш рад.

За почетак, ваља истаћи да су припадници Маркса 21 у најмању руку срамота за утопијску идеологију коју представљају. Вође ове организације су углавном деца богаташа са Дедиња, одрасла у раскошним вилама, супротно од радничке класе чије интересе наводно заступају. Већи део њиховог чланства вероватно никад није ни секиру подигао. Када би их видео, Карл Маркс би готово сигурно пожелео да никад није написао свој Комунистички манифест.

На слици Срђан Атанасовски

 Самим тим, јасно је да Маркс 21 нема апсолутно никакве везе са радничком класом; у питању је организација која прима стране донације од неколико милиона евра и чији чланови иду у Немачку на скупо плаћене студије (чиме су се Матковић и Атанасовски малтене хвалили). „Другови“ и „другарице“ су обични лажљиви шљам, плаћеници који користе комунистичке флоскуле за своје лицемерно деловање. Њихов једини циљ је дестабилизација Србије, рушење државног поретка и ниподаштавање српских националних интереса.

На слици Александар Матковић 

Требало би знати да су активисти Маркса 21 склони и насилничком понашању: јавности је познат случај у коме је члан овог удружења ножем извршио напад на улици. У питању је фактички усташка, кукавичка метода напада, нешто што би и Стаљин најоштије осудио. Узимајући у обзир све изречено, чланови Присмотре сматрају да нема потребе да се правдају лицемерним отпадима из Маркса 21. Ова организација је срамота за Србију, за историју Србије, па чак и за заосталу и застарелу идеологију коју неуспешно глорификује. Њих савршено описују стихови чувене песме: „Комуњаре, комуњаре, ви волите само паре…“

Извор: Присмотра

У нашу редакцију стигло је саопштење које потписује председник Градског одбора Српске напредне странке у Врању, Славиша Булатовић. У саопштењу се каже:

Пре свега, поручио бих онима који брину у каквим сам односима са Драганом Стевановићем, потпредседником Извршног одбора Српске напредне странке, да никада нисмо били у бољим односима.

Инфо Врањске могу да лажу, и то им доста добро иде, али да воде кадровску политику Градског одбора Српске напредне странке у Врању, то им не иде од руке, баш никако. 

Замислите колико треба да сте неспособни да не спроведете у дело нешто за шта се скоро седам година свакодневно залажете, и при том не бирајући ни средства, ни начине.

Јер, толико господина Стевановића и мене лажови из Инфо Врањских прогоне, смењују, свађају, хапсе, осуђују... Да смо најгори на свету морали би за седам година бар један пасус о нама позитивно да објаве.

Могу да разумем да нисте могли да пишете о приватизацији Симпо цвећа, јер је ваш новинар добио стан од те фирме, али што не поменусте бар „Скадар на Бањштици“ који смо после 40 година решили, као и много тога.

Али, на вашу велику жалост и несрећу, људи у Бањи знају да све што је до сада урађено, не би било могуће без подршке господина Стевановића. 

И да будем искрен према вама таквима, срећан сам што сам део тима са којим у Врању, Врањској Бањи, и уопште на југу, спроводим политику нашег председника Александра Вучића и Владе Републике Србије.

 

Савета за информисање ГрО СНС Врање обратио се јавности саопштењем које преносимо у целости:

Републичка Дирекција за имовину Републике Србије, расписала је 18. јуна оглас, са условима продаје Специјалне болнице за рехабилитацију у Врањској Бањи, по почетној цени од 870.304 евра, а потенцијалним власницима је дат рок за достављање понуда у наредне две недеље, тј. до 24. јула за уплату депозита, а 28. јула рок за подношење понуда.

Како то обично бива, ову лепу вест за Бањчане пренели су сви портали и телевизије. 

Али као по обичају, један портал је и од ове лепе вести покушао да направи аферу и ствари прикаже онаквим какве нису. Вероватно под притиском својих ментора и финансијера, покушавају да све што држава ради за нашу Бању повежу са криминалом и корупцијом, баш као у лепа и срећна времена за Драгана Ђиласа и његове.

Чак су и лаику јасни недвосмислени услови учешћа на огласу за сва правна лица која откупе Продајну документацију, уплате депозит и испуне све услове огласа.

Дакле, нема ни говора о фаворизовању било којег понуђача, већ се будући власник Стационара бира од стране Комисије за избор најповољнијег понуђача формиране од стране Дирекције, а сходно висини понуђене купопродајне цене.

Нажалост, ни процес отуђења Специјалне болнице “Врањска Бања” није могао проћи без провлачења кроз „Зону сумрака” портала  Инфо-Врањске, који је једва дочекао крај рока да би по ко зна по који пут, објавио „тврдњу добро обавештених извора” из Врањске Бање, по којој се већ зна власник Стационара.

Господо „набеђени” новинари, апелујемо по ко зна који пут, да проучите етику новинарског позива која подразумева кредибилитет извора, а оставите се фабриковања вести базираних на гатању у пасуљ или гледањa у стаклену куглу. Ако нисте још тога свесни, паганских обичаја више и да нема, живимо у 21. веку, стоји у саопштењу Савета за информисање ГрО СНС Врање.

 

Савет за информисање Градског одбора СНС Врање обратио се јавности саопштењем које преносимо у целости:

''Антисрпски портал свакодневно, годинама, износи најгоре лажи и клевете против директора и функционера Српске напредне странке у Врању. Међутим, оно што никада неће схватити то је да лажима и мржњом не могу преварити грађане. Народ поштује храбре, одговорне и људе који се свакодневно боре да нешто ураде за свој град.

 О свему што ће се у Врању радити, одлучиваће једино грађани Врања. И ту је ваш проблем. Ту је лекцију требало да научите одавно. Грађани су вам јасно рекли шта мисле о вама 21. јуна 2020. године. А упозоравали смо вас, да ћемо победити убедљивије него икада.

 Лажови, слепи и корумпирани, иду још даље у својој мржњи према свему што СНС у граду ради, па на себе преузимају улогу судова и тужилаштва. Ваљда је тако у Европи за коју се на сва уста боре из својих штала и свињаца. Само што свиња не може да стави шлем.

Показали су какве медије желе, па би сад и судове и тужилаштва да сређују.

Сада би да нам суде, осуђују и хапсе. Вероватно је следећи корак да нам ставе жуту траку на руци, а касније да нас вешају, запале градску скупштину....Све по фашистичким методама својих ментора Ђиласа и Бошка Обрадовића. Треба да знате да медији у Србији могу да лажу, али још увек не и да хапсе и суде. То можда кад ви будете власт.

И кад смо код хапшења, чисто да вас подсетимо, јер знамо да знате, да никад више функционера, председника општина, градоначелника није ухапшено или смењено него за време наше власти.

Значи, није разлика између нас и вас и ваших што ви смрдите и лажете, него се разликујемо у свему осталом.

Али, господо лажови, на вашу велику жалост, никада нас нећете уплашити. Наш посао је да се боримо против таквих као што сте ви, и то нам за сада као што видите иде добро, чак и одлично.

Никада вам нећемо прећутати ни једну вашу лаж, увреду, клевету, измишљотину, претњу, уцену, јер победу коју смо изборили, не може и не сме да погази група тајкуна, фашиста и ништарија, жељна власти и пара,'' стоји у саопштењу које потписује Савет за информисање Градског одбора СНС Врање.

 

Да ТВ Шабац једнострано и необјективно информише, показује и ова опомена РЕМа, којом је тој телевизији наложено да уступи програмски простор и другој страни, тј. Заводу за јавно здравље, али и да информацију о опомени објави у свом програму.

Савет Регулаторног тела за електронске медије изрекао је је опомену РТВ Шабац због тога што је у свом тв програму у два наврата, 10.4. и 17. 4. 2020. у емисији "Право питање" емитовала програмски садржај дебатног типа у којем су гости износили негативне ставове о поступању Завода за јавно здравље Шабац за време трајања пандемије вируса "Цовид 19".

 

Том приликом прекршени су стандарди професије, јер друга страна, тј. нико из завода није добио прилику да изнесе контрааргументе и одбрани се од неоснованих напада на рад запослених у заводу.

Да ТВ Шабац једнострано и необјективно информише, показује и ова опомена РЕМа, којом је тој телевизији наложено да уступи програмски простор и другој страни, тј. Заводу за јавно здравље, али и да информацију о опомени објави у свом програму.

Остаје отворено питање да ли ће, упркос реакцији надлежних, ТВ Шабац наставити да ради у корист само једне и то политичке стране или ће почети да ради у јавном интересу, за све грађане Шапца?

Извор: Србија Данас

 

НАЈНОВИЈИ ТВИТОВИ

Очекивања кандидата за посланике и одборнике - Радио Телевизија Врање https://t.co/gujI4jkYUg via @tripplesworld
До 11 сати излазност је 16, 01 посто - Радио Телевизија Врање https://t.co/eqxmPdOMV4 via @tripplesworld
Отворена бирачка места - Радио Телевизија Врање https://t.co/K7SK1ZTO91 via @tripplesworld
Follow RTV Vranje on Twitter